lunes, 8 de junio de 2009

Delta del Mekong

Som el delta del Mekong! Podria semblar el delta de l'Ebre, sino fos perque l'Ebre al costat del Mekong sembla el riu Ges!!
El Mekong neix al Tibet a la Xina, i passa per Myanmar, Thailandia, Laos, Cambodja i desemboca a Vietnam! L'amplada del riu es impressionant! Es el paradis de les canoes. Hi ha canoes per pescar, per transportar, per comercialitzar.....

L'amplada del carrer de l'hotel tambe era impressionant, pero per lo estret que era, no feia ni mig metre d'ample....

La visita obligada en aquesta regio es la dels mercats flotants! I aixi ho vam fer, ens vam llevar a les 5 del mati per anar a buscar la canoa que ens hi portaria!

Es ben curios, veure com vaixells carregats fins a dalt de fruita venen a les petites canoes que despres aquestes aniran a vendre als mercats de terra!

Passem les ultimes hores a Vietnam al mercat flotant i en acabat comencem a anar cap a la frontera amb Cambodja! Vam perdre el bus directe a la frontera, aixi que vam arribar-hi un tros en bus, un altre en ferry i l'ultim a peu, carregats amb la maleta i sota el sol del migdia... pero vam veure paissatges que van pagar la pena.