jueves, 4 de junio de 2009

Hoi An

Molt a prop de Hue una mica al sud, fem parada a HOI AN, un poble antigament amb gran comerc i que ara es dedicava al comerc amb turistes.

Es a dir, una botiga al costat de l'altre amb molta artesania molts hotels i restaurants!! Nosaltres ens vam dedicar a visitar els pobles dels voltans amb la bici, camins estrets i cases perdudes darrere les palmeres!!

Tambe vam visitar pagodes i vam fer 2 dies de platja amb un sol que amb una hora quedaves torrat!! i tornant anavem a fer una cerveseta i unes gambetes per 1.5 euros!!! Quines vacances!!!

La visita obligada de HOI An era anar a les ruines CHAM!! unes ruines de l'estil indiana Jones que nomes eren un aperitiu del que ens trovarem a Cambodja als temples d'Agkor, pero teniem moltes ganes de veure-ho. Estaven a 40Km aixi que vam llogar la moto:

1 comentario:

1. que es maku tot aixo,, bufff ja m'agradaria esta a ara!!1 jaja, aixo de trebalar itu.... bueno deixemo estar jaja!! es molt maku i unes vistes k deu nido, quina embeja jeje