domingo, 3 de mayo de 2009

Yangshuo

Marxem de Zhaoxing, per retornar a la terra de "bola de drac" pero aquest cop a Yangshuo, un poblet dels mes turistic que hi ha a Xina. Lloret es queda curt al costat d'aquest poble!!!!!!
El primer dia, lloguem 2 bicis per explorar els voltants, ens trobem
que els paissatges son molt mes macos que a Guilin, i decidim quedar-nos un parell de dies mes.

Fent la volta en bici ens trobem un hotel retirat del poble i ens hi quedem a dinar. Ja veieu la foto... arros amb verduretes i porc amb salseta, per llepar-te els dits, comencem a coneixer els plats i cada vegada l'encertem mes, perque si l'encertes estan realment bons...

Per a la nostra sorpresa ens trobem que tots els preus es multipliquen per 3!! A Xina el dia 1 de maig tothom marxa de visita pel pais, i tela.
Fliparieu del tipus de turisme que els hi mola i que tenen montat. Tot queda ple de guies amb banderetes amunt i avall, amb megafons que foten uns crits que alucines!!!!! per cert els hi encanten els tandems, jejeje

El segon dia vam fer el guiri. Diuen que el paisatge del riu Li, es dels mes macos de Xina. A l'agencia de viatges ens demanaven 30 euros per cap per fer el recorregut amb vaixell i vam acabar buscant nosaltres la barqueta de bambu i vam pagar 20 euros, entre nosaltres i els 4 colegues... una ganga! El riu anava atestat de vaixells i barquetes de bambu carregats de turistes, malgrat aixo van comprovar que els paisatges son alucinants i ens va agradar fer el guiri pel mig del riu....

3 comentarios:

1. En aquest paisatge sols manquen unes fulles de colors vius rodolant pel cel lentament, un parell de chinos atunyinan-se i ja tenim una bonica escena per una peli rollo las dagas voladoras 2

ResponderEliminar
  2. Hola macos!!! Aquest paisatge s'assembla a la badia de HALONG on suposo que anireu, però en comptes de riu, hi ha mar. Espero que flipeu tant com ho vaig fer jo.

A passar-ho bé!!!! Una abraçada!
    Ester

ResponderEliminar
  3. hola macosss!!!! k macus aaquest paisatges, us ho pase molt be no, bueno kuan pugui ja us vindre a veure, jiijijj, va que us ho passeu molt bé.
    molts petons i una abraçada, eliii